Isnin, 21 Januari 2008

Keputusan.. Demi Insan2 Dikasihi

aku di top lagi..

and.. today..

aku da buat keputusan..

aku kene quit dr irc..

xper la..

biar org yang aku sayang happy..

hehehehehe..

to all my members..

i will mish u all..

and.. start from feb 02, kehidupan aku bakal berubah..

tanggungjawab yang makin menggila..

plan plan yang belambak datang ke kepala nie..

membuatkan aku semakin bz di alam pekerjaan..

and.. aku pon nak buat part ime work..

tanggungjawab yang aku galas.. semakin besar..

walaupun aku tunggal gurl dalam keluarga..

aku pengganti mak untuk abg n adik2 aku..

aku paham.. aku jer yang bley tolong derang..

xper.. hopefully ape yang aku pk n rancang.. InsyaALLAH dimakbulkan ALLAH..

doakan aku.. Amin....

1 ulasan:

j z . z berkata...

gud lux dudettes!

al da bes sis.

*wink.

!amien.