Rabu, 9 Januari 2008

I'm so Bored Without Internet

hmm.. today xder intenet kat opis.. nie pon aku lepak cc bawah.. slumber aku jer.. bosan lol lepak di atas.. bukan buat ape.. paling kureng pon dengar lagu.. abg pon bz.. x leh nak msg2 ngan sesape.. uwaaaaa....

waktu nie langit kat luar tu gelap gelite.. nak ujan lebat.. uwaaaa.. stuck agie kat sini.. x le nak blah balik plak.. uwwaaaa.. oh yer.. tadi aku beli kasut.. 3 pasang.. kekekeke.. mampos ayah aku ngamok kalo tau.. lawa lol.. 2 sandle and satu high heel yg bleh di bawak ke pejabat.. nice ngan kaki aku.. kekekeke..

nak membawak balik agie.. isk isk isk.. umah agie.. adoi la.. mati aku.. hum.. nindu la ngan abang.. wendu sangat.. die bz ngan keje.. uwaaaaaaaaaaa....

ape agie ek yang patut aku naip?? xder idea.. sini jer la yer.. salamx... =P

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn laa busan2.. jom deting ngan aku meh wakakk

Tanpa Nama berkata...

Haaaaii.. slmt tahun baru hijrah. jom usha2 blog saya ngee!