Isnin, 7 Januari 2008

Seharian Bersama Insan Tercinta


Aku di Iplay agie.. lepak sini sehari suntuk.. slumber jer monteng keje... nasib la kak fin x call or swuh g memane. kekekeke.. dari semalam sampai hari nie.. lepak n habiskan masa ngan abang.. mish him much.. nindu manyak2... dedua org penat sebenanye.. tapi just wat slumber.. and aku da rase cam nak pecah pale.. sebab da lame sangat ngadap pc nie.. dr kol 4 ptg td sampai la now.. kekekekeke.. giler.. dah lame x lepak depan pc lelame.. jadi bengkak plak otak aku nie..


now aku sedang membalas msg ngan kamal.. biar lah.. as a frend.. x salah kan?? janji x buat bende yang menyalahi hukum persahabatan..kekekekke..


aku rindu abg.. rindu sangat sangat.. miss him much.. x tau ler nak cakap cam ner dah.. memang orang cakap tak elok kalo hebohkan pasal cinta kita.. takut tak menjadi.. tapi buat ape nak menidakkan kehadiran insan dalam hidup kite rite.. so, gembur2kan ler.. mane la tau.. cukup doa 44 org nakkan aku bahagia.. dimakbulkan ker.. ekekekeke.. Aminnn..


Rashidi Noon.. Insan yang sedang hadir dalam hidup aku dan family aku.. n i hope he will b a part of my life... till last of my breath.. love him..



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

uikss.. blog Qish ada rupanyaa.. auuw!