Isnin, 31 Disember 2007

Pagi Yang Gelap..Kini Sudah Terang~!


Indah pagi pertama memulakan kerja.. hehehehehe.. ari nie kak fin nak jumpe aku.. maybe for clear some bill.and.. esok da new year.. hehehe.. cepat jer mase berlalu kan?? x sedar da ujung taun n taun baru bakal tiba mlm nie.. mlm nie aku x tau lagi la pergi ke idak celebrate.. abang lak keje..kalo ajak dena sure die malas punyer..xper la.. tgk jer la cam ner..

abah bru bertolak dr ipoh.. keje kol 3 katenye.. hmm.. mak bekalkan kari ayam n nasik kat aku.. sedapnyer.. rindu kat mak~!!! adeh.. sabar la atie.. hmm.. tadi pagi aku datang naik teksi.. g umah kak fin amik cop company.. jenuh tol nak buat payslip nieh.. bukan payah per.. bos x der free time.. bz giler.. aku buat siap2.. die sign jer.. senang..

smalam aku lepak ngan abang sampai kol 2 ptg.. then die masuk keje kol 4.. dalam kol 5 cam tuh.. munna datang lepak umah.. kiteorg lepak ber3.. sembang2.. lame x lepak ngan kgkawan gituh.. ape agie.. gebang jer la.. mane yg x patut n yang patut.. hahahaha..

aduiii.. laparnye perut.. x bekfas pon lagik.. aku tunggu nasi mak aku.. tapi around kol 3++ baru sampai.. isk isk.. rase cam nak beli roti je kat bawah tuh.. tapi malas la plak.. adoi la.. sipat malas yang aku btol2 x suke nie datang da ngan konco2nyer.. isk isk.. beshnyer dapat roti ngan mineral nie.. adeh.. hehehe..

aku ngah post komen kat mespes.. new year card dr aku n abang.. saje post kat kgkawan.. just wish.. and hope dapat mengeratkan lagi silaturrahim dunia nie.. kekekeke...

oke la blog.. krg kalo aku rajin aku naip lagi yer.. merehatkan otak yang tengah sarat nie jap... Muach~!! aku rindu abang.... :*

Tiada ulasan: