Rabu, 2 Januari 2008

Kecewa..Hilang... Wajarkah??

ari nie da masuk 2hb.. and aku da buat silap... silap yang amat besar.. aku ingat cara tu nak ringankan beban yang sedia ada.. upanya lagi tambah masalah dalam jiwa.. kekekkee.. ntah la labu.. aku rase hak aku as kawan, keluarga, kekasih.. hilang langsung sama skali.. biler aku rase nak slowkan.. smue marah.. cakap aku terburu2.. tapi sampai biler aku nak tanggung?? aku tak larat la nak hadap smue nie sengsorang.. ingat best ker kalo hutang sana sni.. menyusahkan laa... sesak pale nafas smue.. tapi?? aku yang dipersalahkan.. smue org tulis blog yang menggembirakan?? tapi aku?? buat apa aku nak hipokrit ngan diri sendiri.. baik tulis bende btol.. even aku nanti dicop segala pengecop yang sepatutnya aku x payah tanggung.. baru masuk tahun baru..tapi??

arghhhH~!!! buhsan idup cam nie.. menyampah~!! meluat~!!! lebur sama skalie azam aku~!! ilang langsung semangat aku~!!! ntah la takdir.. ikut jer la jalan yang ditetapkan... aku da give up dengan smue perhubungan yang aku ada.. salam.

Tiada ulasan: