Jumaat, 4 Januari 2008

4Jan08

salam... hehehhee,, hari nie aku naip lagi.. sambil tunggu abang dtg lepak ngan aku.. aku x sihat sebenarnyer.. gigi bongsu tumbuh.. hua hua hua... jadi baby ler kejap.. xper la.. asalkan x sakit sangat xper.. tapi.. demam gak ler aku today..

tadi aku lepak ngan abah.. abah baru jer balik.. umah da ade.. tapi sesak lak nak membayarnyer.. sampai 2+1+250.. uwaaa... dekat situ jer da rm2k.. mane seh aku nak mencari.. isk isk isk.. kepale otak aku tgh nak pikir.. pengsan lol.. isk isk isk..

smalam kerja aku rileks.. lepas abang balik.. aku kuar ngan kak fin.. g damansara anta invoice.. then today dapat cek 4 bill.. bonus nggak dapat lol.. aiseh.. hehehehe..tapi pagi td tapak tangan aku gatal.. wakakakakaka.. kalo la ade rezki tuh.. insyaALLAH.. =)

kak fin ade cakap pasal kursus nak gubah bunga.. hmm.. not bad la kan.. g jer la kursus memane.. ade gak sijil.. aku memang nak amik tapi x berwang yang bleh g sane.. kekeke.. even x mahal.. tapi better aku buat belanje family aku kan.. hmm.. valentine nie kak fin kate nak buat some corporate gift.. tapi nak buat cam ner yer.. nak mencari idea nie.. aiseh.. susah lol.. isk isk.. cam ner????

Tiada ulasan: